7 mars 2010


Bild från någon vecka sedan.

Tre saker jag stör mig på: Hur fjortisar kan se ut som de gör, hur vissa människor som är jätte smala kan säga att dom är tjocka och hur mycket läxor vi får i skolan.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Fall "skrivbord" menas på datorn så, en mapp med bilder, viruspogram och spotify.
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, skriver de här och skriver med folk på msn.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa familj, ta förväl av mina vänner/släkt och gifta mig.
Tre saker jag kan: Vika tungan i tre delar, vara snäll och kärleksfull.
Tre saker jag inte kan: Slicka mig på näsan, inte heller på armbågen, dyka.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Först och främst ska du lyssna på när jag har något och säga hehe, sen ska du lyssna på låtarna från Glee och sen vet jag inte. Konstig fråga, vadå "saker"?
Tre saker du skulle vilja göra just nu: Sova, träffa min underbara klass och resa utomlands.
Tre favoriträtter: Kina mat, tacos, morfars och mina pannkakor.

Inga kommentarer: