14 mars 2010


Närbilder
Har varit och kollat på visning på en lägenhet med min mamma, mormor och morfar idag.
Min mormor och morfar ska nog flytta dit. Det var en mycket fin lägenhet. Efter visningen åkte jag och mamma iväg och tvättade bilen i en sådan där tvätt, så kulit haha.
Sen åkte vi och fick mat i magen som mormor hade lagat. Nu är jag hemma och ska börja med lite SO nu. Imorgon är det måndag men ska inte till skolan för att det är studiedag, skönt som t-usan. Ska till stan lite senare på eftermiddagen och klippa mig. Jag och mamma äter nog där också.

1 kommentar:

mallanb sa...

Svarar på din kommentar här:
Tänkte faktiskt skriva att jag hade en lika tröja, visste att du hade en i blå, derför jag tog den färgen som jag har. tyckte dom va så snygga ;)

&tack, vad gullig du är som säger att jag är fin. det värmer, fast du vet ju att jag tycker du är 1000 gånger finare:)

jag saknar dig också, och älskar såklart. puss<3<3<3<3