27 mars 2010

Igår skrev jag inget för jag var barnvakt på kvällen.
Men jag var på stan igår efter skolan. Jag och Frida delade på nr 14 på spicyhot.
Vi fick också sällskap av Annso, Hanna och Gabriella. Men sen var det shopping som gällde. Köpte present till Julia, lackläggings, skjorta och sjal (se bild).

Idag fick vi reda på att Malins mamma hade fått biljetter till körslaget så den 3:dje april ska vi till stockholm och hejja på Oliva!!!
Efter skolan gick jag och Malin hem till mig och åt våfflor och kollade på Ghost Whisperer. Sen kilade vidare hem till pappa och fixade oss där.
Klockan kvart över sex kom Frida och hennes mamma och hämtade oss, då åkte vi hem till Jullan. Vi började käka nästan direkt, taccos blev det. Resten av kvällen blev det mest prat, dans, tv och massa bus. Bilder tog vi också, så lägger kanske upp några stycken sen.
Men det blev en VÄLDIGT trevlig kväll må jag säga. Kom hem ungefär kvart i ett och har nu kommit på att jag har kvar mina saker hemma hos julia. Smart man kan vara.

1 kommentar:

emma sa...

"Köpte present till Julia, lackläggings, skjorta och sjal (se bild)."

haha trodde att du hade köpt de åt Julia och sen typ provat de, haha