28 mars 2010

Sov hemma hos min syster igår. Mysigare än mysigast.
Idag runt två tiden åkte jag, mamma och fia till hälla shopping och kikade runt där.
Hittade ett halsband, men det får jag av påskharen sen haha. Fick också skit ont när jag andades in, det kändes som om någon stack en kniv ut och in hela tiden. När jag kom hem så la jag mig i badet och läste solo sen bakade jag muffins och det gick inte speciellt bra. Trodde dom skulle bli skit goda, typ som kladdkaka och sen med chokladbitar i. Men i ungen blev dom inge bra, brända i kanterna och ja blä. Nu är det vatten på hela golvet i badrummet efter jag har badat för att det är något som har gått sönder. Allt vatten som var i badkaret är på golvet, toppen! haha. Imorgon är det prao som gäller.
Bilder från lfredags finns här

Inga kommentarer: