21 mars 2010

Emmas mamma kom och hämtade upp mig och frida. När vi kom fram till domkyrkan så var det över 1000 personer där. Alla gick in och där var det gudtjänst. Helt proppfullt var det.
När det var klart fick vi festis och macka. Sen skulle man ta ett glas med vatten som vi skulle gå med till aros congresscenter och hälla i en hink. Vi skulle se hur mycket vatten vi hade spillt.

Sen rusade vi alla upp och där fick vi tjejer sitta på vip-platserna för det fanns inga andra platser. Dom började med att prata om lite information och sen var det en präst som pratade massa tråkiga saker i ungefär 30 minuter.

Sen fick vi ta en liten pause. Efter det började ung utan pung. Det är en teater som var jätte rolig. Tex. en tjock kille som stod i stringkallingar. Alla skrattade som tusan.
Sen var det taccobuffè som gällde. Lilla Malvis fick jätte ont i magen och åkte hem tidigare än alla andra, hoppas att det är bättre med dig nu.
Efter maten var det disco som gällde för fulla muggar. Det var en kille som bröt armen, man såg benet i armen som stack upp (skit äckligt). Ambulansen kom sedan och hämtade honom. Sen var det bara in igen och dansade loss. Fick rumpor i huvudet och en full kille var helt ah.. galen. Eller alla var väl galna och vissa trodde att dom ägde hela stället.

Kvällen slutade med att prästen pratade igen om oviktiga saker haha.
Det slutade klockan 23.30 och då kom fridas pappa. När jag kom hem kollade jag på körslaget, eftersom västerås är ju med och olivia. Röstade när jag var där borta. Och det måste jag fortsätta att göra de här lördagarna för man vill ju inte att de ska åka ut.
Nu är klockan 01.20, jag ska gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna.
Det blev iallafall en mycket galen och rolig kväll, hoppas eran också blev bra.

1 kommentar:

frida sa...

ung utan pung, var ju asbra! haha
hela kvällen vart lyckad:D<3