17 mars 2010

Håller på att ladda över videos just nu, och det har jag försökt med i ungefär 2h nu. Det har inte ens laddats över två videos än. Man kan verkligen säga att det går i snigelfaaaart, får snart cpryck och plus att inga roliga är inne på msn så jag har tråkigt som tusan nu. Är inge trött heller, får väl ligga i min säng och ta en funderare haha. Men hur kul är det på en skala liksom.... Längtar tills någon rolig loggar in på msn och att jag ska somna så jag kan drömma något riktigt underbart. Undra vad klockan kan bli innan jag somnar idag(?) Det vill jag inte ens tänka på, det ända jag vet är att jag kommer vara död imorgon bitti.
Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag fortsätta vänta och vänta tills videosarna laddat klart.
God natt alla mina super goa´ vänner.

Inga kommentarer: