30 mars 2010

Prao/Shopping/Kryddparty

Timmarna gick fort idag också när jag praoade. Jag och Linda åkte sedan ner på stan vid halv tre, när jag kommer ner så känner jag något blött i min bak.
Jag kollar och ser något typ ljusbrunt, typ som om det var kaffe eller cola. Vettetusan var jag har fått det ifrån haha. Men iallafall så satt jag och kollade när Linda klippte sig, sen gick jag och mötte mamsen. Vi gick runt lite och sen åt vi subway.

Sen skulle mamma hem, så jag fick gå runt själv en timme ungefär och kika runt. För sen mötte jag Malin, Jejje och Nadja. Vi gick runt och letade efter rosa tröjor som vi ska ha på lördag när vi bär iväg till huvudstaden för att kolla på körslaget. Efter vi hittade tröjor så gick vi bussen, jag stannade vid min faster för hon skulle ha kryddparty.
Jag fick hem några kassar från stan iallafall, men orkar inte lägga upp allt jag köpt. Men det får ni säkert se någon dag här fram över.
Detta köpte jag: väska, två tröjor, ring, halsband och tröja till lördag.
Men väskan var trasig så den måste bytas, jädrans skit!

1 kommentar:

Frida Stigevik sa...

sv: tack så mkt :) kul att du gilla den!
Ja, de är grymma men det blir nog första paret!