24 mars 2010

Skrev inget här på bloggen igår därför att jag hade ingen tid till det.
Pluggade lite och sen hela kvällen kollade jag på bra tv pogram som var. Ibland måste man vara ifrån datorn lite granna.

Kom hem från skolan för ungefär 30 minuter sedan. Då gjorde jag den billigaste/enklaste maträtten (om det ens är någon maträtt) man kan göra, nudlar. Så nu sitter jag är och käkar+kikar roliga bloggar.
Idag i skolan hade vi spanska provet och där kan jag ju bara säga att det inte gick nå bra alls! Hoppas att jag får ett G iallafall. Men jag är glad nu också för att jag har inge mera plugg 2 veckor framåt. Bara matte provet som är tills på fredag men det ska jag bara kolla igenom lite imorgon. Nu ska jag hämta saft och sen är det Ghost Whisperer som gäller för min del. Efter det kanske jag bakar något smarrigt, för jag är sugen på det. Alltså på att baka haha.

Inga kommentarer: