14 mars 2010

HEJHALLÅ

Nu har jag kommit nyss kommit tillbaka från toan och där har jag tvättat bort mitt smink och borstat mina tänder.
Har jätte ont i min nacke, vet inte riktigt vad jag har gjort. Tror att jag fick ont när jag skulle smörja in mig med salva på ryggen och då knakade det men jag brydde mig inte för jag ville ju inte vara torr haha. Smart man kan vara, men jag trodde inte att jag skulle få ont, buhuuu.
Klockan är nu 23:25 och tänkte inte gå och lägga mig riktigt än. Men även om jag somnar sent ikväll så hade jag tänkt ställa klockan på tio så att jag hinner duscha och fixa mig imorgon innan jag drar ner till stan, fast det tar nog inte så lång tid för mig att göra mig redo. Men ska också ta det lite lugnt och sitta här vid datorn. Aja, men detta blev inge kul inlägg...... men jag har tråkigt. Sitter och lyssnar på musik som jag inte ens gillar,blesch.
Vi höres imorgon mina vänner, godnatt.

Inga kommentarer: