11 mars 2010

Jag har ingen lust att skriva längre, för jag vet inte vad jag ska skriva om.
Det känns som om jag bara skriver om vad jag gör på dagarna och det kanske inte är så intressant att veta.

Men jag fortsätter väl att skriva om det sen om jag kommer på något roligare så skriver jag det,haha.
Så nu tänkte jag skriva lite om min dag för dom som är intresserade.


Skolan idag var helt okej, fast malin var inte där för hon är sjuk så det var ju inte okej.
Jag och Emsan har haft musik som elevensval tidigare, men det var så himla tråkigt tyckte vi båda. Så nu har vi bytt till skoltidning.
Där får vi skriva saker som vi tror folk tycker om att läsa. Tillexempel idag skrev jag och Emsan om Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Vi blev helt klara med våran text och det kommer sedan komma ut på idasidan. Lägger ut länk till det när de kommit in där.
Min mage börjar kurra ganska så mycket nu, så nästa som händer i mitt liv är att jag ska äta och se på tv, haha. Senare ikväll blir det nog lite plugg, ska också städa trappuppgången för andra gången i mitt liv och sen blir det nog även en promenix med Emsan. Jag tycker att vi har vart väldigt duktiga som har gått ut och gått nu på kvällkvisen och det ska vi fortsätta med.

Imorgon är det fredag och det betyder FREDAGSMYS, och imorgon blir det extra mys för att vi ska ha lilla leoponken som ska sova över hemma hos oss. Då blir det tv hela kvällen lång och massa onyttig heter.

Inga kommentarer: