2 mars 2010

God natt..

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på olika bloggar.
Tänkte ju kolla på Glee och Vampire diaries men det funkade inte. Det segade sjukt mycket, och Glee kunde man inte ens kolla på och det sög ju.
Nu känner jag att det börjar göra ont under ögonen också, migrän. Very good.
Men orsaken till det är säkert bara för att under hela bil färden idag satt jag vid datorn och jag har nästan suttit framför datorn hela kvällen också. Så där har jag ju en anledning till de.
Och plus att det känns som om jag är trött men ändå inte. Jag kommer inte kunna somna nu iallfall.
Men jag får sova hur länge jag vill imorgon för att jag har ju lov hela denna vecka.
Vi får se vad jag hittar på för något imorgon. Har inget planerat, förutom att jag ska hem till min moder. Nej, nu orkar jag inte skriva nåt mer för jag vet ändå inte vad jag ska skriva om hehe.

Kramelinkram

2 kommentarer:

frida sa...

funkar statistik grejen?:D

elin linnea andersson sa...

jadå, skaffa du med:D