4 mars 2010

Städtanten är på G!

Jag har nyss fått i mig lite mat i magen. Snart ska jag ta mig ner i källaren och hämta grejer så att jag sedan kan börja städa i trappuppgångarna. En gång i veckan ska jag städa och då får jag 1000:- extra i plånboken, och det är ju aldrig fel. Men det blir säkert skit tråkigt att städa men det är ju värt pengarna. Men nu får jag iallafall se hur lång tid det tar, 1h eller 2h(?) Hoppas på att det inte tar så jätte lång tid. Sen ska jag springa över till syrran, och där ska vi nog äta kaka som mamma nyss tagit ut ur ugnen. Smarrigt. Men detta inlägg blir nog mitt sista för ikväll. Hoppas att ni får en bra kväll!

Nu kom jag på att jag ska ha musik i öronen när jag städar för då blir det nog inte lika tråkigt.
Smart man kan vara ibland hehe;-)


Inga kommentarer: