19 mars 2010

Nu har jag sett på Let's dance, Solsidan och suttit här vid datorn, haha alltså Solsidan är skit roligt.
Snart ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv/sitta vid msn. Orkar inte kolla runt på internet nå mer. Imorgon måste jag upp ungefär 11.00 för vid 13.30 så ska vi tjejer till stan på något som heter älskad. Vi ska dit med konfirmationen. Alla som är äldre och har varit där säger att det var jätte kul. Men det får vi väl se.
Det kommer vara någon teater och typ disco(?) och det slutar kl.00.00. Hoppas att det är roligt annars kommer jag nog somna.
Nej nu ska jag inte sitta här och skriva nå mer för det blir ändå bara ett tråkigt inlägg. Ni blir säkert uttråkade haha.

Men hoppas att ni sover sött.
NattiNatti!

1 kommentar:

frajda sa...

det börjar halv två, varför ska vi åka tolv?Ö<3