18 mars 2010

God natt där ute

Nu ligger jag i sängen och inte är nå trött alls, kl. är liksom 23:30 så jag måste nog stänga av datorn snart iallafall. Får ont i huvudet av den. Sen går den segt också för den har varit på sen igår när jag började ladda upp videosarna. Den är nog också lite trött skulle jag tro, haha.
Sen blir jag sur på mig själv för att jag inte har mina idrottskläder och skor här hemma hos pappa, så då måste jag gå hem till mamma imorgon bitti och packa dom. Jippie!
Nu har jag inget mer att skriva tror jag... hmmm...
Jag har en fråga, är det bara killarna i Västerås som beter sig jävligt konsigt eller? Det är de såklart inte, men ibland blir jag så jäkla less på alla killar som beter sig som svin. Det är inte rätt att dom får göra det fast man inte har gjort något mot dom.

1 kommentar:

ems sa...

trötttt på dessa killar!!!
ska slå dom allihoppa :@ haha.

älskar dig, finns alltid.<3