15 mars 2010

Nu har jag gjort en runda på stan med mammsen. Har shoppat lite och klippt mig.
Jag köpte 2 stycken par sommarskor, halsband och mobilsmycke. Visar sakerna imorgon tror jag. Klippningen blev bra, fast det är ganska så svårt att det inte blir bra när man bara tar bort det som är slitet. Det syns nästan ingenting men det ser iallafall mycket mer fräschare ut.
Vi åt också på spicy hot, det är alltid lika gott där. Jag tröttnar aldrig på de. Vi var kvar på stan tills de stängde. När vi kom hem så gick vi till fia och fikade där och kollade i h&m's katalog.
Mamma har nyss förhört mig på SO som vi har prov i imorgon. Tror att det kommer gå ganska så bra. Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta här ett tag. Imorgon börjar skolan igen. Tråkigt som tusan, blir mycket plugg...

Juste, jag måste bara berätta en sak haha..
Jag och mamma skulle gå och leta på någon frisör på stan och då ser jag att det är två turkar (om man får säga så,hihi) som kollar på mig. Jag kollar tillbaka och bryr mig inte direkt haha. Sen när vi kommer närmre så säger dom till mamma "Vilken snygg dotter du har!". Jag och mamma började fnittra som vanligt. Det var fan pinsamt, jag vet inte varför jag tyckte det men ah haha. Det var nog det roligaste som hände mig idag;)

1 kommentar:

malin sa...

HAHA snygg dotter, jag instämmer!